Verdo skal tage sig af Løgstør Fjernvames kunder

LØGSTØR: Fremover bliver det op til forsyningsselskabet Verdo at betjene Løgstør Fjernvarmes kunder, når det handler om afregning, restancehåndtering og telefonisk kontakt.

Fjernvarmeselskabet i Løgstør har netop besluttet at outsource al service af Løgstør Fjernvarmes 2.500 kunder til Verdo.

Herved opnår Løgstør Fjernvarme på samme tid både udvidede åbningstider og en besparelse i de administrative udgifter.

- Det bliver sværere og sværere at møde kundernes servicebehov, så derfor er løsningen med daglige telefonåbningstider et plus for os. Desuden opnår vi en besparelse, som er medvirkende

til, at vi kan holde varmepriserne nede. Derfor er vi glade for den aftale, vi har indgået med Verdo, siger Jette Nielsen, direktør for Løgstør Fjernvarme.

Udover varmekunderne omfatter aftalen også vandkunder fra fire lokale vandværker, så i alt 3.800 individuelle kunder på Løgstør-egnen vil i fremtiden blive betjent af Verdo’s kundeservicecenter.

De fire omfattede vandværker er Løgstør Vand med 2.400 kunder, Vindblæs vandværk med 172 kunder, Næsborg vandværk med 60 kunder og Engelstrup vandværk med 61 kunder.

Foruden et anderledes lay-out på brevene kommer kunderne ikke til at mærke det helt store til outsourcingen, vurderes dét.

- Vi har fra vores nuværende forretning stor erfaring med at håndtere en ny kundebase som den i Løgstør. Og vi er glade for, at Løgstør Fjernvarme har tillid til, at vi kan tilbyde kunderne bedre

kundeservice, samt at vi kan tilbyde professionel sparring og håndtering af de administrative opgaver, siger Mikkel Pugholm Pedersen, kundecenterchef i Verdo.

Aftalen er allerede trådt i kraft, og de første breve er sendt ud til kunderne - med Verdo som afsender.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...