BRANDING: Det handlede om employer branding som tema på klosteret

VITSKØL: Som en del af kulturugen blev der torsdag eftermiddag og aften iværksat kulturelt erhvervstræf på Vitskøl Kloster.

Eftermiddagen begyndte i riddersalen og bød på tre indlæg – alle med employer branding som tema.

Anne Fredberg fra Mercury Urval fortalte om at bruge employer branding som strategisk satsning i at finde og fastholde de rigtige medarbejdere.

Genklang

Derefter fortalte kulturkonsulent i Holstebro kommune Linda Stenholt Jensen om, hvilken betydning kommunens satsning på og branding af kulturen har haft betydning for både by og kommune.

Projektleder på projektet ”Genklang” - Gerda Hempel - fortalte til sidst om muligheden af at lave konkrete samarbejder mellem erhvervsvirksomheder og ”Genklang”.

Den er en platform for ny nordisk folkemusik.

Flot middag og koncert

Efter en flot middag i munkekælderen var der koncert i kirkesalen. Koncerten var med britiske singer-songwriter Ana Silvera (sang, gulitar) og Bjarke Falgren (violin og mandolin).

Silveras klare stemme og smukke guitarspil og Falgrens vituose violinspil gav publikum en smuk og stemningsfuld oplevelse.

Duoen indkasserede efter koncerten et velfortjent stående bifald.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...