Din Bilpartner Løgstør Autoværksted har anbefalet området omkring Limfjordsmuseet i Løgstør til en sommerside, hvor Din Bilpartner kommer med anbefalinger til sommerlandet

For de fleste af os kommer sommeren i år til at foregå i Danmark. Og heldigvis for det, for der er nemlig masser af skønne steder at opleve.

Værkstedskæden Din Bilpartner har derfor lavet en landsdækkende digital sommerguide, hvor lokale i korte videoer anbefaler deres favoritsted i lokalområdet.

Din Bilpartner Løgstør Autoværksted har fx anbefalet området omkring Limfjordsmuseet i Løgstør, skriver Bilpartner Løgstør Autoværksted i en pressemeddelelse.

- Ulla Rask fra Din Bilpartner Løgstør Autoværksted anbefaler området, fordi man inden for kort afstand kan opleve Limfjorden, Frederik d. 7.s Kanal, Limfjordsmuseet, god badestrand, skønne naturområder samt masser af havnemiljø og fine spisesteder, oplyser værkstedet.

Hvorfor skal en værkstedskæde nu anbefale lokale seværdigheder, kan man fristes til at spørge. Det har kædechef i Din Bilpartner Jakob Knudsen et klart svar på.

- Din Bilpartner er en landsdækkende kæde, og vores værksteder en aktiv aktør i deres lokalområder. Vi ville gerne lave en sommerkampagne, der giver værdi til vores værksteders kunder og på den måde sige tak for deres støtte til vores værksteder under conrona-krisen. Heldigvis oplevede vores værksteder nemlig stor lokal opbakning fra kunderne, og generelt har vores værksteder klaret sig fornuftigt gennem krisen frem til nu. Nu hvor danskerne i stor stil holder ferie i Danmark, vil vi gerne give inspiration til sommerture ud i det blå til steder, som de måske ikke kendte i forvejen, udtaler Jakob Knudsen.

Derfor guider de til sommeroplevelser, som er samlet på dinbilpartner.dk/sommerguide.

- På vores sommerguide-kampagneside er der et Danmarkskort med en masse prikker, og når man klikker på en prik, kan man se en video, hvor en lokal anbefaler et lokalt sted. Når vores værksteder lægger en video op fra deres lokalområde, er de med til at sætte fokus på det dejlige i lige præcis deres lokalområde. Altså positiv branding, som forhåbentlig smitter af på andre lokale aktører i området som fx forretninger, spisesteder, attraktioner etc, udtaler Jakob Knudsen.

Hjælp med fokus på Løgstør

Sommerguiden giver helt almindelige mennesker, der er stolte af deres område, mulighed for at vise det frem.

Jo flere lokale spots, der bliver sat ind på kortet, jo bedre for dem, der søger inspiration på siden, og jo bedre for dit lokalområde. Derfor kan du hjælpe Ulla Rask med at sætte fokus på de ukendte lokale perler omkring Løgstør.

På dinbilpartner.dk/sommerguide kan du uploade en eller flere videoer og være med i konkurrencen om præmier.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...